Choose your language

  • Rury najwyższej jakości
    Rury najwyższej jakości
  • Wieloletnie doświadczenie
    Wieloletnie doświadczenie
  • Europejskie standardy
    Europejskie standardy

Zapytania ofertowe

2020-03-23

Szanowni Państwo!

W związku z realizacją projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-047D/18-005 o tytule:

Zakup i wdrożenie specjalistycznego i nowatorskiego technologicznie oprogramowania B2B ze wspomagającym systemem ERP dla optymalizacji procesów kompletacji i dystrybucji rur wielkogabarytowych.

W nawiązaniu do zapytania ofertowego na dostawę, instalację i uruchomienie oprogramowania :

kompleksowy pakiet oprogramowania do pracy biurowej (5 szt.)

Niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie

Centerkom Jarosław Herisz
41-711 Ruda Śląska, ul. Kempnego 2b/13
NIP: 6412346018

Firma zaoferowała:
Cena ofertowa 4915,00 zł netto i 6045,45 brutto
Czas udzielonej gwarancji 24 miesiące
Czas zakończenia naprawy serwisowej 1 dzień

Dziękujemy za możliwość współpracy.



2020-03-10

2019-08-06

Szanowni Państwo!

W nawiązaniu do zapytania ofertowego z dnia 25.07.2019
na dostawę, instalację i uruchomienie następujących nowych środków trwałych – sprzętu informatycznego a to:

Zakup, instalacja i uruchomienie - niezbędna infrastruktura sieciowa – 1 kpl.

Kod CPV 32420000-3 Urządzenia sieciowe.

W związku z realizacją projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-047D/18-003 o tytule:

Zakup i wdrożenie specjalistycznego i nowatorskiego technologicznie oprogramowania B2B ze wspomagającym systemem ERP dla optymalizacji procesów kompletacji i dystrybucji rur wielkogabarytowych.

Niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert Wybrano ofertę (uzyskał najwięcej punktów) i udzielono zamówienia firmie:


„Mariusz Osiński IT” NIP:  498-019-66-68

 

Dziękujemy za możliwość współpracy.
Pozostajemy z wyrazami szacunku.

2019-07-25

2019-07-22

Szanowni Państwo!

W nawiązaniu do zapytania ofertowego z dnia 10.07.2019 na dostawę, instalację i uruchomienie następujących nowych środków trwałych – sprzętu informatycznego a to: zestaw stacja robocza stacjonarna (komputer z systemem operacyjnym i monitorem) – 10 szt. Kod CPV 30213300-8 Komputer biurkowy.

W związku z realizacją projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-047D/18-003 o tytule:

Zakup i wdrożenie specjalistycznego i nowatorskiego technologicznie oprogramowania B2B ze wspomagającym systemem ERP dla optymalizacji procesów kompletacji i dystrybucji rur wielkogabarytowych.

Niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert Wybrano ofertę (uzyskał najwięcej punktów) i udzielono zamówienia firmie:

„Trecom Kraków Spółka Akcyjna” Sp. k.  NIP:  5213788173


2019-07-10